Pomoc

Poczta E-Mail

Przez www.webpack.pl/poczta lub przez [twoja-domena]/poczta.

Zawsze podawaj pełny adres e-mail.

W programie Outlook wybieramy opcję dodania nowego konta pocztowego. Wpisujemy e-mail i hasło. W konfiguracji ręcznej wypełniamy wszystko naszym pełnym adresem e-mail i wpisujemy na końcu hasło. Następnie wybieramy "Więcej ustawień" i klikamy w zakładkę "Serwer wychodzący (SMTP) wymaga uwierzytelnienia". Potem w zakładce "Zaawansowane" wybieramy połączenie szyfrujące SSL (serwer IMAP 993, serwer SMTP 465). Jeśli chcemy mieć połączenia bez szyfrowania wpisujemy port 143 dla IMAP, a 587 dla SMTP.

Po zalogowaniu do naszego konta Gmail wybieramy "Ustawienia", klikamy w zakładkę "Konta i importowanie", następnie "Dodaj konto pocztowe". Wtedy przejdziemy do okienka, w którym będziemy mogli wpisać adres e-mail konta, które chcemy dodać. Przechodzimy dalej i zaznaczamy opcję "Importuj e-maile z mojego drugiego konta (POP3)". Wprowadzamy dane dostępowe do skrzynki pocztowej. Potem wybieramy opcję wysyłania wiadomości i w kolejnym kroku ustawiamy nazwę skrzynki.

W Androidzie wchodzimy w "Ustawienia", dalej w "Konta", "Dodaj konta", "E-mail", wpisujemy adres e-mail i hasło. Wybieramy "Zaloguj" i klikamy w "IMAP", dalej podajemy wymagane dane, IMAP i SMTP, a na końcu "Zaloguj".

W iOS wybieramy klienta poczty, następnie konto "Inne", wpisujemy wymagane dane, dalej przechodzimy do zaznaczenia protokołu IMAP. Uzupełniamy nazwę hosta i niżej wpisujemy SMTP.

Domeny

To rozprzestrzenianie się informacji o nowych ustawieniach domeny w Internecie. Przy tym zmieniają się również IP domeny.

To zbiór domen internetowych z danymi ich właściciela. Dane są widoczne i nie zawsze istnieje możliwość ich ukrycia. Chodzi o nazwę firmy, adres, numer telefonu, adres e-mail, imię i nazwisko, DNS domeny, informację, jaka firma ją rejestrowała.

Logujemy się do panelu klienta na www.webpack.pl/panel, przechodzimy w „Domeny”, wybieramy „Konfiguracja DNS”, uzupełniamy maks. dwa pola, wprowadzamy DNS dostawcy usługi hostingowej i zapisujemy. Po zakończeniu propagacji domena będzie działała.

Wyróżniamy domeny funkcjonalne (np. com, com.pl, net), globalne (np. org) i narodowe (np. pl, de, it, uk).

Panel Zarządzania

Logujemy się do Panelu Klienta na www.webpack.pl/panel, wchodzimy w zakładkę „Twoje dane”, wybieramy „Zmień dane”, wpisujemy nowe informacje i zatwierdzamy je przyciskiem.

Po zalogowaniu klikamy w ikonę „Zmień hasło”, wprowadzamy raz aktualne i dwa razy nowe.

Żeby zmienić dane, logujemy się do Panelu Klienta na www.webpack.pl/panel, wybieramy zakładkę „Twoje dane”, klikamy na przycisk „Zmień dane”, wprowadzamy zmiany i zatwierdzamy przyciskiem „Dalej”. Dane na wystawionych pro formach automatycznie się zaktualizują.

Logujemy się do Panelu Klienta na www.webpack.pl/panel, wybieramy zakładkę „RODO”, klikamy na interesujący nas typ umowy. Wprowadzamy dane przedstawiciela administratora danych, wybieramy typ przetwarzanych danych oraz wskazujemy Inspektora ochrony danych, jeżeli takowy został powołany. Umowę można zawrzeć tylko dla opłaconych usług.

Hosting

Logujemy się do Panelu Klienta, w którym jest dana usługa hostingowa i wybieramy nazwę (login do panelu DirectAdmin). W tabeli, która się rozwinie wpisujemy kod e-cesji. Następnie logujemy się do docelowego Panelu Klienta. Wybieramy „Hosting”, „E-cesja”, i wprowadzamy kod e-cesji wraz z nazwą przenoszonej usługi, klikamy „rozpocznij procedurę”.

Na dedykowany adres IP możemy zamówić dodatkowe usługi. Logujemy się do Panelu Klienta i wybieramy ikonkę dwóch kół zębatych przy naszej usłudze. Dokonujemy zamówienia wybierając interesującą nas opcję i klikając „Zamawiam”.

Logujemy się do Panelu Klienta na www.webpack.pl/panel, wybieramy przycisk „Złóż zamówienie”, a następnie „Certyfikaty SSL” i klikamy „Zamów”. Potwierdzamy chęć zakupu i opłacamy pro formę. Po tym zamówienia zmieni status na „W trakcie wystawiania”. Standardowo certyfikat jest wydawany w ciągu godziny.

Wykonywane są w godzinach nocnych, codziennie, a dane są przechowywane na zewnętrznym serwerze. Do usług hostingowych możemy przywracać z 5 kopii dziennych z ostatnich dni, 2 kopie tygodniowe dla pakietów Start i 4 kopie dla pakietów Biznes i Profesjonalnego.

Wykorzystujemy ciasteczka (cookies) w celu gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu. Stosowane przez nas pliki typu cookies umożliwiają utrzymanie sesji po zalogowaniu. Można wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej na stronie: